duvet, duvet att du blir lurad igen


Jag.vill.bli.kär.


En puss, och vi kan le. Andas lycka och måla himlen i alla våra färger,
döpa stjärnorna. Andetag i nacken.

Ge varandra allt.

Sparka sönder lövhögar, hålla hand och gå genom stan
visa hela världen att det är du&jag.

Din famn runt min frusna kropp,
hur värmen kommer och hur du
andas kärlek över hela mig.

Dina ansiktsdrag som förtrollar mig
och hur jag faller sådär handlöst
varje gång du rör mig.

Stryka mina fingrar över din varma hud,
darra av nervositet och de skakande läpparna sökandes efter dig och smaken av lycka.

Berätta saningar om allt vad du betyder för mig
med ena handen över ditt hjärta
och andra i din nacke,

allt du rör, allt du gör och hur du känns.
Förverkligade drömmar

och ett känslorus av en annan värld.
En evighet av värme, närhet
leenden och lycka,
du och jag.



Nu vill jag bli kär.


Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Kunde inte skrivit det bättre... Fast herregud, jag vet inte om jag kommer orka bli sviken du vet. För det är ju det som händer. Om man blir kär. Man blir sviken.

2009-09-30 @ 12:40:40
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/
Postat av: Johannis

Jhna<3, baby.

Tror det är våran tur att bli sådär lyckligt kära nu:) faktiskt.

När ses vi sugar?

2009-09-30 @ 19:00:51
Postat av: deizi

Jag själv är skiträdd för att bli kär. Men tror det är kört faktiskt.

2009-10-04 @ 13:41:14
URL: http://deizis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0