; *

Ni vet hur rysligt vackra axlar kan vara?

Han har dom vackraste jag sett, och det är så fruktansvärt störande.

 Man kan inte låta bli.


Jag minns raden som fick oss att ta kontakt med varandra, eller rättare sagt du med mig.

”Och vem tror på evig kärlek”

Tja, klart vi tror på den. Jag vill tro på den.
Jag vill tro på dig.
Jag vill tro på dig.

 Ibland tänker jag att jag vill dela mitt liv med dig. Iaf delar av det. Och det är så fruktansvärt jävla sinnessjukt , för jag vågar inte ens tänka på framtiden och att vi faktiskt blir äldre. Stundtals tänker jag inte alls. Och då känns det mesta lite bättre.

Jag sparar pengar till Afrika, och det går nog ganska bra.
Jag hjälper hellre barn än köper allt det där man går och vill ha, så som kläder, möbler och liknande.
Jag har nästan helt bestämt mig för att jag ska åka iväg. Om jag får ledigt från jobbet såpass länge alltså,
för jag har inte råd att mista mitt jobb i dom här tiderna. bha.

Kommentarer
Postat av: anke

kom till nörge i stället.

2009-02-10 @ 10:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0