2008

Januari


Årets första och kanske årets lugnaste månad.

Bestämde mig dock för att sluta träffa någon.

Saknade min fina syster så att jag hade ont i magen väldigt många dar.

Började umgås mycket med underbara Jhna

Lärde även känna theo lite bättre. Eller nej, MYCKET bättre:)

Vinter och Mysack växte på:')


Februari

GALET AKTA.

Styrde ny ålder, 18 och det firade jag med en 6 dagars fylla i sälen med mina finaste.

Söp bort skor, återfann skor dagen efter. Hgöhö.

Göteborg och emelie<3

Sjukt mycket vardagsfyllor och x antal ångest-dagar med snoppar målade i händerna.

Målade malins frukt och sprang runt osminkad och jävlig.

Fast tja, en av dom bästa månaderna tror jag nog.

Vildaste iaf.;)


Mars

Nostalgisk period som fan.

Började träffa någon igen

Söp i skolan

Emelie fyllde 20<3

Haha, vincent pontare och jag på arena ja..

Fortsatte vårat vilda studentliv med fester överallt och hela tiden.

Och antaglien rätt möe i skolan skulle jag tro.


April

Tappade helt kontakten med vissa. Vilket kanske är synd. Vad vet jag?

Stog först i idolkön, tröttnade efter en kvart och drog ut på krogen istället.

Hembesök av andré som jag saknar som fan.

Och vi spenderade våra kvällar med sol, vänskap, brännboll, grill 'n chill och bärs



Maj.

Hemska månad. Har nog aldrig varit med om så mycket på så kort tid.

Började med min och angelicas lokalfest som vart lyckad och bra. Alfons åberg var ju lite stoerd dock.

Veckan efter dog en av mina finaste vänner jag någonsin haft. 13 år av vänskap och nu är hon borta.

Malin. Fina.<3

Hemmafester

Planering inför både bal och student

Åkte till värmskog med klassen och stekte i solen.

Slickade lite på timo på nöjesfabriken

Allt som hade med skolan att göra började ta slut, och pressen ökade för varje dag som gick

Jobbade mina första dagar på clipodrom.



Juni

Begravning för malin<3.

Tältade utanför skolan

Hade tävling med mode/textil eller rättare sagt klasskamp. Vi vann nog efter det att vi både haft gympa i caféterian och  haft luciatåg genom skolan mitt i juni.

Bal på slottet ( eller c.c.c) och vilka var fullast på baalen? Jo frisörerna. Men icke johanna.(;

Besök av emelie från göteborg <3

STUDENT. Galet akta. Bilturen var nog det bästa.

Fick sjuka besvär med mina lungor vilket resulterade i tabletter(jag HATAR tabletter) och hindrade mig nästan från arvika.


Juli

Arvikafestivalen babyy, bästa någonsin med jhna och annelie<3

Träffade aläx också.

Veronica maggio på korriander ( ohja, vi var stolta som kom in på 23-års klubb)

Angelica & Madde flyttade ifrån mig.

Rastlös på livet och arg på mig själv(och honom)

Jobbade massor.

Avskedsfest för sara och therese som också flyttade från mig.

Norrland kom hem till karlstad igen.

Och tja, varm månad. Höhö.


Augusti

Massa bilturer med damerna då dom var hemma på besök<3

Jobbade maaassor. Oftast 6 dagar i veckan.

Tog bort allt som påminde mig om någon,  bestämde mig för att han inte var värt allt

Sen någon som är det läskigaste jag varit med om i hela mitt liv, men tack vare jhna så klarade jag mig igenom det. Mitt första sjukhusbesök någonsin.

Klippte johan hult från fucking åmål.

Känsligaste månaden helt klart, grät för allt och hatade mig själv.

Det gav karatefyllor som oftast slutade bra ändå. Trotts alla odds.

Visning för american crew.


September

Mitt första personalmöte där det diskuterades personalfest:)

Sjuuka skavsår. Hah.

Tatuerade in en liten diamant med jhna som fick sin humla.

Drömde sjuka drömmar om malin.

Besök i göteborg hos underbara emelie

J dödade sin pappa.

Slutade vara "elev" och blev anställd.


Oktober

Saknade malin mer än någonsin.

Nya skavsår

Fester uppe i malin&marias gamla lägenhet som nu mathias bor i. Hah, så sjuka.

After work med jobbet. Spelade bort lite pengar och drack bäärs.

Ny rosa sax.

Någon fyllde år.

Träffade tobias.

November

Börjar inse hur trååååkigt vuxenlivet är och hur äckligt jobbigt det är att jobba 6 dagar i veckan för att sedan göra vadå? Dö i soffan hemma. Tja.

Några after works

Mikaela aka paris började jobba hos oss

Gesällen!

Veronica maggio igen.

Vattenskador sker på clipdrom.

Roadtripp till örebro med norrland.


December

Göteborg och emelie<3 träffade även karin och stina.

Norrland fyller 19

Malin skulle fyllt 19

Julbord med jobbet

Köpte resa till mamma och pappa

Hemma-fester at my place

Byggde pepparkaks-eiffeltornet

JulaftonJ

Och en jävla massa jobb.

Nyår då också såklart.


Hur har ditt år varit ? Mitt har varit sämst någonsin.

Men jag har träffat så fina och underbara människor som betyder sjukt mycket för mig nu.

Utan dom vore jag ingenting alls. Så är det.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Händelserikt år!

2009-01-01 @ 22:25:16
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dig gumman

2009-01-02 @ 14:39:20
URL: http://eemly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej gumman, jag fick dina sms, som vanligt kan jag inte svara men det förstod du nog : D meeeeen det låter bäst som fasiken, va kul vi ska ha. Favorit i repris, jag saknar dig <3

2009-01-08 @ 00:10:14
URL: http://eemly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0