Does he kiss your eyelids in the morning

Han beter sig värre än vanligt, är rent ut sagt ett jävla svin.

I helgen vet jag inte vem han var hos, men det var någon som han ville vara fin inför, så därför bad han mig att klippa honom innan han åkte.

Sa att ”Jag tänkte mer att jag skulle vara som vilken kund som helst, bara att jag känner dig en aning”

  

En aning?

Okej.

Det gör faktiskt fruktansvärt ont.

Jag menar, har vi inte varit någonting för varandra de senaste åren?

Var vi ingenting alls för varandra senast förra helgen?

Jag vet att vi aldrig varit allt för varandra, men du har varit det finaste för mig. Trotts allt.

 

Och jag kan inte sluta tänka att en dag…

En.dag.blir.allt.bra.

  

Jag börjar bli lite rädd. Under den senaste tiden har det hänt så mycket skit i mitt liv att jag knappt hunnit reagera på någon av sakerna.

Rädd för att det kanske kommer till mig senare i livet.

 

Igår kom älskling-madde och älsklings-angelica på middag, sen kom finaste Malin för att dricka lite vin.

Blev utåt, träffade jhna och hennes väninna innan vi skakade rumpa inne på arena. Väl där inne träffade vi lite gamla klasskompisar som verkade må fint. Härligt att se.

 

.

Det är när vi äntligen ses igen som man förstår hur mycket ni betyder.

Att ni är dom bästa som finns. Ni borde flytta hem från sthlm NU.

Eller så kanske jag borde flytta dit.

Jag vill vara sådär nära varje dag – igen.

 

Vi klär bra i vin och lyckorus.












Kommentarer
Postat av: Jhna

Du är så himla bra och fin. Vi ses snart igen babydoll.

2008-10-07 @ 08:20:50
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/
Postat av: emelie

Men gumman det gör inget, jag förstår dig allt för väl : D tack för en superkväll sötnos.

2008-10-12 @ 23:39:12
URL: http://eemly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0