Vila i frid, ängel.

Allt känns så fruktansvärt overkligt. Du försvann så hastigt.

Malin, den gladaste, spralligaste och snällaste man kan tänka sig.

 

Vi växte upp tillsammans i våra likadana Spice Girls t-shirtar. Du. Jag.

Din storasyster och min storasyster. Vi umgicks, lärde av  och påverkade varandra.

 

Och Malin, du har verkligen påverkat mig otroligt mycket.

 

Alla minnen vi har skapat är fina.

Du har alltid funnits där för mig så som jag har funnits där för dig.

Och minns du att senast förra veckan sågs vi och pratade om hur underbart det skulle bli med studenten? Och att vi skulle få ha balen ihop, även om vi gått på olika skolor dom senaste tre åren? Minns du hur lyckliga vi var över det ?

Och vi bestämde att vi var tvungna att ses snart. Ta upp kontakten igen och börja umgås sådär ofta igen?

Vi sa den här helgen eller nästa..

 

Vi sågs nästan varje dag i fem år, och jag är så oerhört tacksam över att jag har fått lära känna en så fin tjej som dig.

 

Jag vände mig senast om igår på busshållplatsen för att kolla om du kanske skulle med samma buss.

 

Det kommer kännas konstigt utan dig.

 
Nu är du den vackraste ängeln, och jag hoppas att du har det fint. Tills vi ses igen. 
1989/ 12/ 08  - 2008/ 05/ 10

Älskad - saknad. Du finns för alltid i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0