restart,

Jag har nog tänkt att ge någon en sista chans. Kanske.

Jag har inte bestämt mig än, ja kan aldrig bestämma mig och det kommer sluta som vanligt.

Men jag är trött på skittson och måste nog gå vidare.

 

Någon annan tänker jag däremot totalt strunta i. Jag orkar inte.

Vi var tydligen aldrig dom där nära vännerna som jag faktiskt trodde att vi var.

  

Snart kommer min fina syster hem, på lördag för att vara exakt, och på just den lördagen har jag planerat lite för mig, Angelica(börstäjbäbjbi), Emelie och Malin.

Tyvärr tror jag nog inte att exakt alla planer kommer att hinnas med, för lille Mysack är ensam hemma. Men dom lite viktigare hinns med iaf : )


Vi får se på fredag, kanske ses vi igen. Kanske blir allt jättebra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0