Malin.

Jag kan inte förstå. Jag kan inte förstå. Jag kan inte förstå. Jag kan inte förstå.

Malin, kom tillbaka. Kom hit och ha O.C maraton med mig ?
Minns du hur vi alltid sjöng låten där ?
Minns du att du spelade den på musikprovet i nian?
Och du såg upp till Marissa cooper. Mer än någon annan.
Det är sjukt att era liv slutade likadant. 
Men för dig var det i verkligheten, även om ingen förstår.
Minns du hur vi spenderade sommarkvällar med vattenkrig och badminton?
Minns du att jag kom till dig varje morgon så att vi kunde cykla tillsammans till skolan?
Minns du hur glad sisse blev?

Minns du snöbollskrigen och skridskoåkningen?
Minns du hur vi satt i din soffa och grät till "Narnia"?
Minns du hur vi delade sånt där bästa-kompis-halsband ?

Kommer du ihåg för någon vecka sedan när vi dansade tillsammans på arena?
Minns du hur vi växte upp tillsammans?

Jag ska aldrig glömma.

Malin, jag vet att du är den finaste ängeln som finns, du är saknad av så många.
co0p , vila i frid<3

På onsdag har vi minnescermoni och jag kommer antagligen bryta ihop. Igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0