Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Och Håkans nya skiva är fantastisk. Den är finfin.

Raden
"vad jag bryr mig om nu är att få ut dig ur skallen"
känns ja.

  

Det är svårt. Att just. Få ur dig. Ur skallen.

Minns du inte hur tätt intill det gick att vara.
Liksom exakt hur nära det gick att ligga varandra?
eller hur mysigt det var när våra fingrar trasslades ihop?
hur dina mörka, långa, ögonfransar kunde kittla min kind
och hur dina händer passade så bra ihop i mina? 
Jag saknade dina händer mot min hud inatt.

Och jag menar liksom att, tänk att få höra dig säga förlåt.
gha, om du ändå bara behövde mig så som du sagt.
Jag saknar dig inte för att jag är ensam..utan för att jag vet hur vi skulle kunna ha det.
Tillsammans. Vitvå. 


Har du någon gång lyssnat på let me kiss you och tänkt "fan"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0