KARATEFYLLA!

Jag bloggar inte mycket -  som vanligt, har nytt lösenord som jag måste kolla i mailen varje gång innan jag kan logga in, och det orkar väl inte jag heller.

 

Förra veckan var jag i sälen med några av dom underbaraste tjejerna i världen,

Festades varje dag, på nya ställen, eller på HC, sjukt nice.

Hände jävligt mycket vill jag lova,

Blev bundis/skämde ut mig inför receptionisten redan första kvällen, någon dag senare skrattar han åt oss när vi kommer och ska höra om HC:s öppetider ( som vanligt ) och jag förstår att han skrattar, jag var sjukt jobbig där jag stog och pratade på som fan med bara en sko, och andra foten helt barfota.. ja..jag är så smart att jag super bort skon redan första kvällen.

Sista kvällen på HC träffade man massa nobelfolk och såklart Sebastian(receptionisten)s vän, vilket jag inte visste, hade jag vetat att det var han hade jag inte umgåtts med honom något alls;p

Så ja, Det var sjukt pinsamt att vara i receptionen(Hände en del där,

Eller hur Madde? Eller hur Emelie? Hihi.

 

Jag blev kvällens ansikte två kvällar i rad- TUR att vi var långt hemifrån säger jag bara,

Slog slint i skallen på mig där och jag blev äckligast.. Jag ville verkligen inte supa andra kvällen där, men jag lyssnade på mina brudar som lovade att jag skulle må bättre av en grogg, så jag tog en..eller två.. eller trefyra..
Men jag blev fullast och sjukt grotesk i munnen.
Vi åkte till någon Angelica raggat upp som tydligen skulle ha bartheY.
Blev nästan nerslagen av en wannabe-brud och typ blev arg,
gick och snodde en näve dax-wax som jag lägger ner i min ficka:(
Och jag kletade tydligen ner en kille ,som vi kallar ekollonet, med waxet och sa" det är sagg"
Alltså. Den kvällen minns jag nästan ingenting. Och jag hatar filmkameror ibland. Vissa kvällar borde få raderas.

kvällen efter blev som tur var Madde kvällens ansikte där hon låg och blev masserad av både den ene och den andra, Ett av Angelicas ragg(från karlstad innan då) ringde och frågade om FEM killar fick komma och sova i min lägenhet. på golvet då lovade dom.
Det kommer TIO killar - alla dricker och är högljuda som fan, så jag får tyväääärr be dom flesta att gå.

 

Jag var inte på bästa humöret hela dagarna om man säger så, har haft huvudet fullt med massa idiotiska tankar, massa saknaden, massa missöden & motgångar.

Men jag försökte hela tiden tänka på annat,

På dom underbara tjejerna, på hur kul vi faktiskt hade!

För det här måste vi verkligen göra igen.


 
"Festar du så festar jag,
det blir nog fan fest varje dag,
bada bastu och må bra,
så här ska livet alltid va!
Festar du så festar så festar jag,
det blir nog fan fest varje dag.
Flaskor i skyn!
Checka vilken syn,"Check","Check","Check"
Sala är i byn

Nu så e det drag och jag e full som en kastrull!
Är vaken för din skull,
Snart ramlar jag omkull.
ha ha ha, så kan det va en dag uppe i sälen.
Man är ständigt lite rund under hälen.
Men man mår bra i kropp och i själen.
Att komma bort från vardag och grälen"


Hur skönt som helst att inte behöva tänka på konsekvenser, tänka på omgivningen,

tänka så mycket alls över huve taget..

Vi levde verkligen som emelies mamma sa;
?ni lever ju som om morgondagen inte fanns?

 

Och ja, det gjorde vi verkligen. Nu vill vi tillbaka,

Tur att lägenheten finns kvar nästa år, för då sticker vi dit igen!

 

Jag älskar er brudar.


Kommentarer
Postat av: anke

i love you my bäännii. nästa år - JA TACK !

2008-03-05 @ 22:00:46
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se
Postat av: eemllaaaj

& jag älskar dig med johäänni

2008-03-06 @ 07:19:00
URL: http://eemly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0