mjau.

Gha,
jag kommer nog aldrig få en praktikplats. Dom ringde imorse från den typ sista salongen som finns i karlstad,
typ iaf.
Dom sa att jag tyvääärr inte kan vara där.
slem!!

Emelie har varit här några dagar och det har varit hur bra som helst,
hon är verkligen en av dom bästa som finns. PUSS.
Nyår var chill. Träffade massa bra folk och sådära. Spenderade tolvslaget med Emelie nordli<3 och bruschan också..så ja, det var trevligt.
SLutade inte fullt lika chillat va, bea  ? ;o


Ett tack vore trevligt.


Jessica, min bästa syster yster får ju hemskt gärna komma hem också.
Lund är alldeles för långt bort.
Just nu kollar hon på en kamera åt mig (:
(skulle egentligen fått en förra året. men jag fick fel och vågade inte byta osv)

Hums. Ja. Mitt liv är helt uppochner som vanligt, och varför och hur kan jag inte skriva här,
saknar så sjukt många människor.

det här var nog det onödigaste inlägget ever ?


Kommentarer
Postat av: emelie

söto, tolvslaget var bäst : D

2008-01-05 @ 14:02:46
URL: http://eemly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0