.

BloggarN nr1 är jag. Eller inte.

18-års dagen närmar sig faktiskt nu. 40 dagar kvar.
Då blir det kanske lokalfest och sedan far jag och min fru till sälen.

Efter allt sådant är det mars.
och då kanske jag får bästa praktikplatsen, fårse, ska prata med Petra imorgon.
Pratar hellre med henne eftersom både jag och mamma tappat förtroendet för min såkallade mentor.

Det var skönt igår att få tänka på annat och bara ha trevligt med sötisar som jhna,angelica, cbabe och emelie(barty hos malin). Det är lite mycket nu tycker jag,
med praktiken(som jag aldrig lyckas få en bra plats), med all stress , allt TJAT, gesäll, körkort som borde tas innan juni,
och sen känns det som om man glidit ifrån så många på sista tiden. sjukt tråkigt.
Samtidigt ska man gå och sakna en syster som är far far away.


är det inte otroligt hur mycket olycklig kärlek som aldrig aldrig suddas bort.
och aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig blir det bra.

och knäna skakar mer varje dag

Med tidernas vackraste rygg och de mörkblåaste ögon jag någonsin sett..
Men jag tycker inte om honom. Nej.

Ibland önskar jag att han kanske bara ville ha mig någon gång under de månaderna jag låg sömnlös, söp mig för full, stannade hemma från vännerna, skrev ut två dagböcker, klottrade sönder hans namn, levde av hans doft, skrev jävla dikter om varenda centimeter av honom. Någon gång kunde han väl älskat mig ändå litegrann.

Istället för att ovetande sväva förbi utan att veta att min jävla password till datorn var hans namn.

Han. har jag nu glömt.
ja.
jo.
det har jag.
faktiskt.
jo!
jag får inte. nej.
men jag har glömt.
lovar.
punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0