Dålig uppdatering ..Ja.

 

Kanske är jag över honom nu.

Men jag måste erkänna att det betyder sån jävla otur att skriva om man träffat någon ny-

 

Så nej, jag har inte alls fått upp ögonen för någon annan, nej han är inte fin, och nej vi ska inte ses igen. Jag tänker inte alls på honom.

 

Dagarna går så fruktansvärt fort, månaderna bara flyger iväg och jag drömmer mig bort mer och mer. Vill till Afrika och bygga skolor, men vågar inte åka själv och skulle aldrig få med mig någon.
Och. Det . Är . Så . Jävla. Synd.

 

Jag önskar mig det när jag fyller år hörrni. Att ni följer med mig och räddar både drömmar och liv.
Egentligen så orkar jag ju inte tänka på att jag faktiskt blir ett helt jävla år äldre snart,
men får jag med mig någon till Afrika så kan jag leva med att bli 19 år..


Kommentarer
Postat av: Malin Schlott.

Åh, vad du är söt. Hade livsläget sett annorlunda ut för mig så hade jag följt med dig på direkten, utan tvekan! <3

2008-12-28 @ 21:25:39
URL: http://castlebabe.blogg.se/
Postat av: Jhna

Jag kan följa med dig efter studenten.

2008-12-29 @ 04:59:32
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0