Timo

image4

Vad ska man säga om Timos nya skiva då?
Underbart att han släppt nytt - äntligen. Timo är min man.
Den enda jag nog kommer att gifta mig med.

Men det låter inte riktigt som Timo längre,
han försöker så mycket. Den är säkert bättre musikaliskt eller vad man ska säga, men det känns som om han försöker vara något annat än vad han var innan, och innan var han bäst.
Jag tycker inte att skivan håller samma klass som "I'm indian" , Men jag kan förstå om folk tycker att den är bättre, för den har ett helt annat sound och sådär.
Klart den är outstanding, det är ju Timo.
Men litelite besviken på att det låter så himlans annourlunda.
Lite sådär Tiger lou wannabe , eller nåt sånt. Nej jag vet inte.



Idag ska jag bleka lite hår och sen festa röven av mig,
Imorgon blir det fix inför liquid-visningen på måndag, great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0