mra.

Jag har typ inte haft den vanliga datorn på jättelänge, så jag har inte orkat skriva här ifrån den andra datorn.
typ.

Men ja. Idag hade vi modelluttagning inför visningen. Det kom dubbelt så många än vad vi behöver.
Kommer nog bli lite svårt med tanke på att vi är fyra tjejer med olika viljor.
Men ja. Får jag med mig en eller två av dom som jag vill ha med så får jag väl nöja mig med det antar jag,

och hej; han som skulle vara vår "fotograf" dök aldrig upp,
hur dålig stil är inte det då ?;o Jag menar om man gör upp en ganska viktig grej inför en visning så struntar man väl inte i att dyka upp bara sådär? Nej. fy vad störande. Vi kunde ju frågat någon annan än honom.  Men tji fick v som litar på folk.


Just nu känner jag mig otroligt stressad över hur vi ska hinna allt med visningen och samtidigt
ha praktik två dagar i veckan, gå i skolan tre dagar i veckan, läxor och sån skit, va frisör på fritiden och typ sådär
HA ETT LIV.

Nej, just nu är det lite mycket tror jag.

Jag tror inte vi ska sakna varandra nu,
även om hösten alltid kommer vara din tid.
Vi hinner liksom inte.

Föresten har jag varit en så jävla dum idiot på senaste.
jag har varit dum och full
jag har sagt dumma saker
jag har varit med fel man
jag har hatat att jag saknar dig
jag har hatat mig själv för att jag saknar dig( Duvet nästan sådär som håkan sjunger)
jag har fått folk att tro vissa saker som egentligen inte är så bra som dom verkar tro
jag har skickat brev som nog borde förbli oskickade
jag har inte mått såhär dåligt på länge,

och jag vill inte vara någon som bara verkar helt depp och tråkig. För jag är egentligen inte sån. Inte vanligtsvis.
gha:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0