Jag kan inte säga nej.

Det går inte när du rör vid mig.



Idag skippade jag praktiken eftersom jag inte lär mig någonting alls.
Så jobbigt att alla andra typ längtat till praktiken och att jag har väldigt ont i magen varje onsdag för att jag vet att det är praktik dom kommande två dagarna. På ett ställe där jag inte lär mig någonting,
där jag är ivägen,
där jag har en handledare som knappt har tid och energi åt sig själv.
Ska till skolan snart och prata med brippen, min klassföreståndare,
det är typ skrämmande.

Vet inte vart jag ska börja.
Hon kommmer ju tro att jag är världens psyk eller nåt.
Men hej jag mår inte bra just nu.
Allt går emot mig. Speciellt tiden.
fan, tänk om man kunde få en extra-dag i veckan. En till söndag.
Jag hade inte klagat.


Och om inte han är rätt på måndag så vill jag inte vara med mer,
det är den enda ljusa saken just nu,
att vi ska åka till honom på måndag.

Kommentarer
Postat av: ankefjant

vem ska du till? jag e nickenyfiken....

2007-10-01 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0