ja.

Egentligen orkar jag inte tänka,
jag orkar inte
fanfanfan
är det såhär det känns när man håller på att ge upp,?
när kroppen inte följer med, och man bara går,
när man inte orkar tänka, inte orkar prata, inte orkar göra någonting?


i'm really quite a mess, yes!
Men visningen i måndags var hur kul som helst, jag och angelica har varit med sen söndagen och hjälpt till.
Färgat och sådär. Mycket givande.
Ge oss alterna(märket). Eftersom vi varit så hjälpsamma fick vi en spray för 300:-
Ett balsam för 300:-
och en spray som kostade ännu mer.
Det är kaviar och shit i det. Skitbra, känns som om man klippt sig när man bara tvättat håret. Det gillar vi ju.

Sjukt trevliga människor dom där som hade visningen,
 och jag hoppas att dom kanske vill vara med och sponsra till våran visning vi ska ha i november :)
Vårat projektarbete. Mitt, emelie, angelica och maddes:)

Idag klippte jag fem pers på praktiken. Vissa trevligare än andra. Någon trevligast och helt underbar. Gha, hoppas han kommer snart igen.

Men saker tynger ner en.
Jag har inte sovit bra sen i fredags, då jag kanske sov fyra timmar. Sen har jag bara sovit mindre och mindre.
Begravning snart då. Usch. Jag. Hatar. Sånt.

Och jag hatar att sakna honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0