Du är det finaste jag vet

Och jag tror att saker och ting kanske börjar ljusna nu.
Länge sen jag kände såhär,
för någon,
för dig.

Inatt sågs vi igen och jag undrar om du kanske är den enda som förstår mig trotts allt
för du är så bra och allt känns så rätt

Det är dom där stunderna då du tar min hand i din och viskar någon
hemlighet om allt vad jag är och betyder för dig,
det är dom
som
får hela världen att stanna upp.
och det är just dom jag behöver nu,

Det är stunderna då du kysser mig i nacken
och säger att vi behöver
varandra.

Och ja vet att jag varit dum och kanske försökt
träffa någon annan även om det är dig jag alltid faller för
jag var dum och ja inser nu att
du är
det finaste jag vet

Även om jag varit i fel pojkrum, och kanske råkat slänga
ur mig saker jag egentligen inte menar
sålovarjagatt
jag aldrig har låtit någon annan vara i närheten av min nacke.
Den är föralltid din
där du skriver ditt namn med tungan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0