Tre!

Igår hade jag så jävla gärna följt med jhna på barty på rud,
men blev hundvakt till ett tag efter tio, så blev inte lika pepp så sent. Tyvärr;(
Och jag ska nog ha ett alkoholuppehåll. Inte en droppe innan visningen, och där bara något
glas champagne för att fira. Tummen upp för det.

måste måste måste få klart arbetet om George orwell. Gha. Jag är sjukt skoltrött och det är sista dagen på lovet?
Hur fan kommer det gå dom närmaste veckorna? Jag grunnar jag. Kommer väl inte gå in i väggen,
mer springa in i den!
Snart är det viiiiiiiiiisning, och jag drömde mardrömmar om den inatt, flera hoppade av och grät för att vi klippt dom så hemskt, sen var mamma och pappa inne på arena dyngraka. Händer det så flyttar jag seriört här i från.
:o

Btw, imorse vid frukosten:
Jessica:  Vill du att jag ska köpa ut åt dig?
Jag: Allså. det är söndag?
Jessica: ja, men jag vill inte att du köper av en sån där..duvet turk. inte för att jag tror att du gjort det innan. men ändå. känns bättre för mig.

Hon har aldrig frågat innan, jag satte teét i halsen, HAH.


Jag vill gå ut och gå. Med okkervil river i öronen. Men jag är feg och vågar inte gå själv.
Dag tre nu. Tummen upp(Jag FÅR inte ge upp den här gången)

Kommentarer
Postat av: Jhna

Men söööt! Det kommer gå hur bra som helst på visningen, tror jag ^^ Och inga fulla föräldrar väl? :D

Synd att du inte följde med i lördags. Hade varit skoj :)

2007-11-05 @ 06:41:05
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0