mwhi.

Visning på arena igår,
UNDERBART.
Det kunde seriöst inte ha gått bättre, det var nåt av det roligaste jag gjort,
tack vare att det var med mina sötnosar och för att modellerna var ett så mysigt gäng.
Det var verkligen skön stämning.
Och sen så måste jag ju säga att publiken var sjukt eggade och BÄST.

Jag öppnade allt och shit vilken känsla man fick när folk skrek mitt namn X antal gånger( "Johanna, johanna,johannjohannajohannajohanna..osv)

Modellerna blev skitsnygga och fick komplimanger senare under kvällen av folket på arena(för att inte tala om vad vi fyra som höll i visningen fick).
Malin och Johan tog efterbilderna och tog bilder under själva visningen också,
dom är sjukt duktiga så det ska bli spännande att se hur bilderna blev, även om jag vet att dom blev bäst.


Imorse ringe massor av folk och tackade för en bra visning, även min systers kompisar.
hihi.
Tack alla underbara modeller,
tack angelica, emelie och madde,
<3


Jag har en vinflaska över sen igår då jag inte drack.
så jag tycker allt att du kan komma hit,
dela den och lyssna på okkervil med mig.


Kommentarer
Postat av: Maddulla :)

DET VAR SJUKT KUL IGÅR :) Måste hålla med om att de var bland det roligaste =)En ny till våren hörde ja ? ;)

2007-11-24 @ 19:15:51
Postat av: ankeeee

FYYFAAAN så kul vi hade de. älskar er mest !!! Gärna en visning till
=)=)

2007-11-24 @ 21:50:23
URL: http://angeliqasandahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0