ih.

På tisdag flyttar jag mina saker till lägenheten. : )
På torsdag flyttar jag in på riktigt.
idag var jag och köpte lite småsaker som kommer behövas.
hihi.

Den här helgen har varit tråkigast. Seriöst. Det har inte ens varit skönt med en lugn helg..
Men iofs så har jag sjukt ont i magen,
och så kommer ju den här veckan bli stressigast ever,
imorgon ska vi prova kläder med modellerna och träffa dom som ska ta kort.
Sen på onsdag börjar vi klippa och färga några, på kvällen genrep på arena.
På torsdag klipper vi och färgar resterande modeller och sen på fredag är det ju heldag med alla
modeller och sedan showar vi gärnet på arena.

ihi.

Jag saknar så jävla mycket. Så fruktansvärt många.
Och jag hoppas innerligt att ni kommer och besöker mig på herrhagen.

Speciellt du.
Kom hit och lyssna på pink floyd med mig,
kyss mig i nacken och viska någonting om allt vad jag betyder för dig.

och
"Well I didn't mean for this to go as far as it did
And I didn't mean to get so close and share what we did
And I didn't mean to fall in love, but I did
And you didn't mean to love me back, but I know you did"

Kommentarer
Postat av: Jhna

Gick ju helt okej idag i alla fall? :) Bara resten av veckan kvar nu ;) Kämpa på, bruden, you'll make it!
Puss

2007-11-19 @ 18:53:50
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se
Postat av: deizi

vilken låt?

2007-11-22 @ 00:17:24
URL: http://skinvision.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0