fyra.

Hörde att jag slipade och sånt på en plasthylla i skolan idag för att ena delen var för stor,
varför skickar dom fel delar!?:o
Fick gå ner til bygg-killarna och be om en fil,
- vadå? Ska ni ha en nagelfil eller?
gha:( elakon.

Bra att jag går frisör och får slipa, tur att man har träslöjdsSKILLS iaf(;!
Men det var rätt bra. för jag har mått illa hela dagen. Skulle egentligen till maddelatus idag, men jag mår sjukt illa just nu.

Idag har jag druckigt tre liter te. Sjukt nice.
indian spice, baby.

Igår gick jag ut och gick med Sara, vi pratade om typ. allt.

och jag känner mig mer säker på vissa saker.

På dig.

Ge mig dig.

snart.                                                      (Idag kollade jag på dig i någon gammal skolkatalog, sötnos)


ochhejfan, fjärde dagen nu,
tummen uppupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0