Fem.

Femte dagen då. Faktiskt gått bättre än vad jag trott, tack vare allt te.
Börjar vänjas nu. Eller nåt. Sjukt svårt att somna bara..
När jag läser min dagbok om några år kommer jag nog bli lite rädd för mig själv:P
Låter lite arg på mig själv ibland har jag märkt, hah.


Hemma från skolan idag, men imorgon ska vi träffa modeller och sätta upp affischer.
Pepp på det faktiskt. Känns kul fast ändå skitskrämmande att det snart är visning.
Massa folk som sagt att dom ska komma, pinsamt as hell. men ja. vi bjuder på det.
och nu är det föresten bara 108 dagar kvar tills 18.

Han skickar massa sms,
där det står sjukt bra saker
och
typ
"ibland önskar jag att jag bodde med dig"
Gha. Bestäm dig.

"You
soft and only
You
lost and lonley
You
Just like heaven."
                                             Ordensomkännsmest. Varje gång. Tack. Vare. Honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0