Nuet.

Jag borde vara där,
där du är nu faktiskt
Så skulle det vara
(nununu jag vill vara där)

Med din famn runt min alldeles för ofta frusna kropp,
hur värmen kommer och hur du
andas kärlek över hela mig.
oavsett plats vore det nog trångt för oss, för du vet ju själv att närhet
är
bra
närhet är så bra.
och du vet att
vi kan viska hemligheter hela natten

Kanske några om hur dina ansiktsdrag förtrollar mig
och hur jag faller sådär handlöst
varje gång du ler mot mig

För att inte tala om varje gång du rör vid mig.
(jag faller jag faller jag faller omochomigen )
Då när du stryker dina fingrar över min hud,
när vi darrar av nervositet
och de skakande läpparna sökandes efter dig och smaken av lycka.
allt du rör, allt du gör och hur du känns.
Förverkligade drömmar

du kan låta mig berätta saningar om allt vad du betyder för mig
med ena handen över ditt hjärta
och andra i din nacke,

och ett känslorus av en annan värld.
Hur nuet blir en evighet av värme, närhet
leenden och lycka.

Vi behöver inte tänka på några konsekvenser eller morgondagen.

För vi borde leva nu,

över och emot varandra.

För varandra.



Jag saknar dig. Och på samma gång vill jag verkligen inte sakna dig.
För du är bara bra när vi ses, då är du bäst. Men ja, Jag ska sluta tjata om dig:)
Fårse vad man gör av dagen, jag borde träffa någon och typ ta igen lite tid.
Och hej, på lördag kommer äntligen älskade Emelie, hela vägen från göteborg.
Den bästa tjejen som finns.
Hon stannar några dagar och dagen hon kommer ska vi dricka vin på bryggan vid gubbholmen, om vi får skjuss av någon snäll fordonkille vill säga :)
För innan så ska vi till skutberget och hälsa på Sara som fyller år. Hon har grillfest för nåra i hennes klass och sen från den klassen vi gick. Bara brudar - girl power till och med. Vi hinner inte direkt båda två om vi inte får någon att köra oss, för det är faktiskt jättelångt.
På onsdag ska vi ha barty
- Jag vill också på barty
- Menar du party?
- JA, ja sa ju det. barty.

wo. Jag är mer pepp igen fan och det känns helt braaaaaigt.
Den stora frågan är bara hur vi ska fixa allt tills dess. Hoppas våra dealers inte har sommarlov :)

Kul att alla bor minst 8 mil härifrån och att karlstad suger så jävla hårt. Och hej ja måste hitta en praktikplats i den här jävla skitstaden. Hade jag gått på en annan (rikare då alltså) så hade säkert skolan hjälp till och gett mig bidrag så att ja kunde få flytta till Göteborg och ha min praktik där som är två dagar i veckan. MEN NEJ:
alla älskar vi Nobel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0