Erika.

Erika, bruden besökte mig jämt och det var chill som fan. Saknat henne.

Jag satt och målade så ringer det och åh så glad jag blev när jag såg vem det var.
Det var Erika, hon hade en förvirrad dam bredvid sig som inte kunde hitta hem.
Så Erika ville att jag skulle komma och hjälpa till att leta efter den förvirrade damens hus.
Klart man hjälper en förvirrad dam liksom.  
Det visade sig att hon bodde på gatan under min.
Aldrig sett henne förut men hennes barn brukade tydligen åka skidor utanför när dom var små. Hm. 
Sen när vi följt henne hem så gick vi hem till mig och pratade om allt och ingenting.
Det var behövligt.
inte träffat henne sen efter deras spelning på Arvikafestivalen, där dom för övrigt rockade röv.
Hon berättade även massa smaskiga detaljer om när hon festade med melody club (Igen).


Erika och Antonia kommer också på onsdag . Pahrtey. 

Fast jag träffar ju henne innan nu på lördag på skutberget.
Jag hatar att vi inte ses lika ofta som vi gjorde ett tag. Att vi inte är lika nära.   


Jag har kommit på vad jag ska ge Sara,
18 olika sorters te. ( Finns det så många fresten? )  


På lördag åker mor och far till Polen på golfresa med sina kära vänner Annicka och Peter.
Det ska bli så fruktansvärt skönt att va ifrån dom ett tag.
Vi börjar gå varandra lite på nerverna nu när alla är hemma om dagarna.
När dom är borta tänkte iaf jag och emelie ha nåt. Typ ferre.
och dom som kommer är iaf;
Emelie, Emelie , Elin, Larsson + vän, André , Åsa, Robin, Mathias, Therese , Erika och Antonia.
Det blir nog chiiiiill.             Grill 'n chill at my place ; ) 


Puss och kram, skumbanan ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0