.pepwdwke.

Idag var det lucia. Emelie, snyggot, var så klart lucian,
hur bra som helst. Angelica spenderade natten här och vi försökte på oss en lussevaka.
Försökte styra upp våra liv.
Det gick inte direkt bra.
För.


Det finns en pojke som vill träffa mig.
Jag förstår verkligen inte varför. Jag menar
Han har spännande ögon och underbara armar.
jag slår vad om att han säkert är en sån som flickor skriver långa dagboksinlägg om.

han vet precis hur han ska röra vid en för att man ska andas lite extra.
Vet exakt hur många sekunder för länge han ska röra vid ens handled.
Hur länge han ska titta i ögon innan man måste titta bort.

Jag har en klump i magen.
varför vet jag aldrig?
 för jag menar vad händer om den andra pojken ringer då?
Han som vill träffa mig ibland när han har lust. Han som kysser mig så satan mjukt.
Tänk om han vill.
Vad händer om han ringer och vill träffa mig?
Eller ännu mer fucked up;
Vad händer om det kanske finns en tredje pojke ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0