Nej.

Jag vet inte riktigt. Känns som om allt är upp och ner som vanligt, jag förstår inte hur jävla patetisk jag kan vara.
2007 har ju verkligen varit...KONSTIGT. Det har hänt så jävla mycket skit,
jag har aldrig mått så dåligt.
Men jag har heller aldrig mått så bra som jag faktiskt gjort vissa stunder.
jag har träffat så sjukt bra människor.
Men jag har även glidit ifrån sjukt bra människor.

så jag vet inte, är det nu man ska börja om från början?
Passa på eftersom det blir nytt år och
man ska såklart skåla och säga
"det häär året kommer bli det bästa någonsin"
MEN, jag tvivlar.
Jag kommer fan bli vuxen, sluta skolan.
börja jobba, planera framtiden, hitta någon att gifta sig med och
få läskiga barn med. sluta leva.

Nej..nu överdrev ja kanske lite ja. Men det känns som att jag inte är redo för att bli gammal.
Inte än. jag vill vara 18 hela livet.
(max 20)

Det är kanske nu vi ska börja leva.
Men jag vet inte hur man gör, för då kanske man måste bli vuxen sen?



Han gör fortfarande sjukt ont i hjärtat,
så jag töjer örat lite för att tänka på annat(och för att det är snyggt!)

And you say that I hurt you, in a voice like a prayer
Yeah, you say that I've hurt you, and your voice is like a prayer
Yeah, well maybe I hurt you sometimes, but let's contrast and compare
Lift up your shirt, the wound isn't there

I guess that your truth, is just the ghost of your lies
I guess your kind of truth, is just the ghost of your lies
Yeah, your kind of truth, darling, is just the ghost of your lies
I see through them all the time
So I'm pouring some whiskey, I'm gonna get drunk
Yeah, I'm pouring myself some whiskey, I'm going to get really fucking drunk
I'm pouring some whiskey right now,
I'm going to get so, so drunk
That I pass out, forget your face, by the time I wake up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0