Alla funktioner blir fria i medlemsnivån Bas

Hah, jag gör mer frisörshit när jag är hemma än på praktiken,
imorse klippte jag mig själv, min mamma och gjorde slingade + klippte mormor.
snart ska jag klippa en annan också.
Jag tänker inte skriva vad, men jag och angelica har planer inför hösten. och hej vad bra allt kommer bli.
Vi ska bli bääst. Fast hej, bor du i sthlm och har några rum lediga så får du gärna höra av dig till oss.


(Vi håller tydligen på att bygga en brasa, så när jag kom ut ur badet igårkväll så hade dom fått in hela mackapären.
Fast den är inte helt klar än, dom ska borra i taket, sen får vi värme! :o  )



Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med mig själv. Är sjukt opepp på allt som har med julen att göra,
jag vet att jag ska få en pink floyd cd...vilka påminner mest om honom?
JO, pink floyd. Så ja.. Hur förklarar man att skivan är något år för sen?
Jag vill inte ha den, För jag kan riktigt höra hur han sjunger "how I wish you were here", sådär som bara han kan.
jag har inte energi så det räcker tilll att tänka på honom ännu mer.
 

Ikväll ska jag och min perla på bio. hur mysigt som helst.
Och imorgon är det kareoke/mys/chill  som nog kommer bli bra. Lite mindre alkohol denna gång.
Får dock se vart jag tar vägen när dom andra drar till arena.
Helst av allt så skulle jag vilja bli hämtat av F,se han gråta lite och höra hur han ångrar sig. Ha tröstsex och sådär få känna lukten av honom hela natten. Veta exakt vad han är för mig och hur han behöver mig.
Se hur han tar mig tillbaka.
Men sånt händer bara i filmer, och mitt liv är bara tragiskt och patetiskt.
Även om jag också kan få drömma ibland.

Jag har nog kanske insett att jag borde komma över honom. Men hur gör man när man inte kan sluta tänka på allt som har med honom att göra? När han är det.man.vill.ha.mest.av.allt.
Igen.
När man ligger vaken och väntar på hans sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0