usch.

Det finns nog inget jag avskyr mer än att behöva ringa folk som lovat höra av sig.
Idag ringde jag
 JAG ringde,
till salongen för att dom inte hört av sig angående om jag får ha min praktik där eller inte.
Dom hade inte bestämt sig än, och jag slår vad om att dom inte hade funderat.
Dom lovade att ringa i eftermiddag iaf.

Det är ju kul att få gå och vänta hela dagen hemma för att någon som lovat  men inte hållt det förut att ringa
ska ringa. igen.
 Håll tummarna för mig ?
Jag vill verkligen vara där. Dom har en fin hund :)

Annars måste jag fråga på typ jacobsson&schmid eller någon annan jag redan varit på,
MEN. om det nu skulle råka bli så att jag ska vara där så får jag ju kanske träffa ola ibland,
min idol sen flera år tillbaka. Det är ju iaf en bra sak med den salongen.
Jag ser verkligen upp till honom.


Imorgon åker jag till Göteborg och är där några dagar. Ska bli underbart att träffa Emelie, cassandra och malin igen.
Vi kommer ha mest kul<3
Man blir ju bara så jäävla sugen på att praktisera där när man är där och ser alla stora, underbara och moderna salonger. Åh, GE MIG BIDRAG.

Imorse gjorde jag en hårförlängning och klippte en + min själv.
Lite mer pengar till göteborg iaf.

Min dator blev träffad av blixten, så den fungerar inte. Men idag lämnade pappa in den på lagning, så den kanske är klar när jag kommer hem nästa vecka:) mumsi.

Fan vad jag saknar vissa.Och fan ta alla som tänker flytta ifrån mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0