schmeck.

MEN PUSS,
Jag har haft en jättesmal och tunn ring i läppen nu en vecka kanske.
Idag skulle jag byta.
Puss på att jag inte ens fick i en vanlig stav.
Hålet hade krympt och under tiden jag sminkade mig och typ fixade håret så typ växte hålet igen helt eller nåt, för jag fick inte ens i den tunna ringen igen,
så jag fick trycka igenom allt vad jag hade och det började bjöda och grejjer.

så nu har jag ondare än när jag piercade mig på riktigt.
Det är ju kul!:)

Nu är jag glad att jag fick en som va 7 mm istället för 6 mm. För läppen är svullen som aset.

kul att ha stav!


Och föresten. Jag fick inte platsen. Så nu kommer jag typ hoppa av eller nåt för jag hatar den här jävla skiten. Hatar nobel. Hatar karlstad.
fitta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0