Nu inreder vi karlstad.

Slutade praktiken tre timmar tidigare än planerat
för Elisabeth skulle hämta sina barn. Eller nått.

Men jag klagar inte på det. Har inte fått göra nått idag även om hon sagt att ja skulle få jobba massor.
Men jag ska få permanenta Therese snart någon torsdag framöver.

Mamsen kom och hämtade mig och vi åkte till IKEA, sveriges störta. 2.7 km från mitt hem.
Känns rätt gött faktiskt.
shoppade för över 4000:-
åhja nu blir mitt rum fint.

Köpte en stooor bokhylla och en lite mindre fast samma höjd "Lack" bokylla.
Tänkte att jag skulle täcka hela ena väggen med dom + en garderob som jag inte har hittat en,
eftersom min drömgarderob är tio cm för hög;(
Sen köpte ja ramar i olika färger att ställa i bokhyllan eftersom den är svart. så massa färgklickar där,
sen massa ljus och mys:)

Och tonvis med servetter.


Jag ska gifta mig med han i "max" reklamen :O

(även om jag redan är gift med Timo och förlovad med Håkan..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0