Let's just keep touching.

"You write such pretty words,
But life's no storybook.
Love's an excuse to get hurt.
And to hurt.
Do you like to hurt?
I do, I do.
Then hurt me,
Then hurt me,
Then hurt me... "


Jag vill tro på det,
att allt blir  bra,
fast det är ju det jag gör
varendrajävlagångvises

förlåt. jag ska sluta tjata om honom.
Men jag kan verkligen inte släppa taget, för det finns ingen som honom.


just nu händer så jävla mycket runt omkring,
och så jävla lite i vardagen.
Där står det fortfarande still, jag får ingen praktikplats och sommaren suger så jävla hårt.
men runt omkring,
världen får gärna stanna upp ett litet tag,
om så bara för ett ögonblick, några andetag

Ikväll vill jag nog bara umgås med någon och dela en flaska vin.
besök mig eller bjud hem mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0