kanske.

Jag kanske kanske fixade en praktikplats igår,
på en inte alls bra salong
men iaf en plats. Dom ska ringa till veckan och säga om jag får vara där eller inte.
Ska fråga på ett sista ställe som jag tänkt på länge först, sen ger jag upp.

Men jag ska prata med allt och alla som kan tänkas hjälpa mig med att få bidrag så ja kanske kan bege mig
redan till jul. Jag vet bara inte vart jag ska börja. Syon kanske.

Ikväll ska jag till den där fantastika balkongen igen,
dricka vin
för att sedan vandra in till stan för att hälsa på lite folk.
eller kanske bada i fontänen.
vi får se.

Allt ser lite ljusare ut nu va?



Yes.no.maybe.I dont know.


Kanske.

Kommentarer
Postat av: Julia

Hoppas du hittar någon plats, lycka till!

2007-08-11 @ 10:41:39
URL: http://juwlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0