hell.hell.hell.hell

Varför är jag så jävla otrolig?
Jag har precis erkänt för mig själv att jo, jag har känslor för honom.
(jag som inte brukar få sånt för någon)
Varför går allt åt helvete?
Han säger att jag gör det bäst, att jag är så bra och underbar.
sen säger han att hans samvete äter upp honom, dagligen.
Säger att tanken på att fortsätta ha sex med någon som han antagligen inte kommer
få några
känslor
för. ( igen?)
att det inte fungerar längre.
Trotts att jag är så bra och underbar och gör det bäst ?
Jag trodde att det var mer än fysiskt.
Har han lurat mig så länge alltså?
Jag säger att jag tror att vi skulle ha det bra tillsammans,
och han svarar med att han tror att vi skulle ha det väldigt bra.
va
Fan?

Jag orkar nog inte bry mig om hur jag själv mår längre,
det är så jävla mycket på en gång,

jag skiter fan i allt, jag klarar inte av att vara kvar här.
Helgen var skit  också.
Jag och sötöga blev ovän med angie. den här gången var det ganska stort. tror jag.

Jag är så jävla trött på allt och känner ingen glädje alls.

fyfan.

Kommentarer
Postat av: Lena

Johanna, jag skulle vilja ge dig en varm kram!

2007-08-14 @ 19:52:05
URL: http://moeller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0