Gemighöst.

Emelie har åkt hem nu,

Veckan har varit hur bra som helst, även om vi haft dagar med maximal otur. Hon är hur bra som helst.

Festat varannan dag , igår hade vi till och med fest här hemma hos mig. Eller ah, grill 'n chill för fan.

Det var bra.

 
 

När jag vaknade imorse så intalade

jag mig själv att hösten snart är här . allt kändes lite lättare

även om jag är dum, bakfull och även om

mitt besök åkte hem idag (Det kändes inte lika jobbigt att säga hejdå. vi ses ju snart igen, det brukar vi inte ha bestämt annars när vi ses.. det är ju en bit trotts allt )

världen blir alltid lite vackrare när

kastanjerna kommer. Och snart är dom här, vi kan

väl bara hoppa över augusti, och iaf halva september.

Sen kan jag gärna börja leva. Börja leva på riktigt

den här hösten. Vi borde nästan ta på oss

höstjackorna och fly

lite, hoppa i lövhögar och sjunga oss hesa.

Visst,

Världen är redan lite

vackrare än den nyss varit(för mig),

jag har upptäckt delar

av karlstad som jag inte visste fanns,

jag börjar gilla staden mer och mer.

 

Hittar jag någon salong att vara på här så

kanske jag stannar nått år längre än vad jag hade tänkt.

Götet får nog vänta.
kanske, jag är så osäker över
allt nu för tiden för allt blir inte alltid rätt ändå.
hur man än gör. hur mycket man än försöker. 

 och alla mina hjältar bara faller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0