förlåt.

Jag vet att jag inte har skrivit nåt relevant på sista tiden,
men allt är så fel och ja kan inte få honom ur mitt huvud,
så ja tänkte
att det
kanske är bättre
att vänta lite. 

Nyss skrev jag att jag började gilla Karlstad mer och mer,
men shit vad fort sånt kan ändras. Jag är trött på A-L-L-T!
Alla äckliga typer, all "göra-ingenting-för-att-det-finns-inte-ett-jävla-skit-kvar-i-den-här-stan" - tid
trött som fan
på Nobel och alla äckliga salonger här i karlstad.
Jag har nog varit i dom flesta salongerna och letat efter en praktikplats till trean (som är varje vecka två dagar i veckan )
Jag menar, det är inte så lätt när man inte ens vill vara i karlstad.
Jag har ju en salong i Göteborg som väntar på mig. Dom har iaf lovat mig en del.

Och
varför börjar alltid radion spela låtarna som betyder mest,
när dom gör som ondast ? När man inte kan undgå att lyssna på dom?

Jag menar. ofta rix fm spelar "Friday i'm in love" bland all fjantmusik.
Nej, bara för att den låten betyder mest, och gör så jävla förbannat ont för att ja saknar honom

jävla
mycket

självklart ska dom börja spela den på radion.

Spelar dom "wish you were here" med pink floyd när man inte kan gå från radion så går jag nog under. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0