du vet att vi behöver varandra.

Jag sitter och väntar i mina allra bästa kläder,

Dom som jag tycker är lite snyggare, för han har lovat att komma, det är liksom därför jag är sådär lite uppklädd.

Han får nu, han får gärna falla för mig den här gången, det gör inget. Jag tror nog att det blir hur bra som helst. Om du bara faller för mig. Den här gången. Nu, hårt och ah. ( Fall över mig )

Vi borde förlora balansen tillsammans. För varandra.


Jag målade till och med mina läppar
för jag tänkte att jag kanske skulle
få göra avtryck över
hela dig,

Men som sagt , jag är hopplös och förväntar mig nog alltid lite mer än jag borde.

Jag kan ligga vaken flera timmar
och ha dina ögon på repeat i mitt huvud,

tänka nått så dumt och fel som ? Kom hit
och lev för mig nu,

Håll om mig när vi står så nära, du och jag?

 

Det är för dig som jag gör mig i ordning, åt dig jag gör mig fin.

Men du kommer inte sträcka ut armarna åt mig mer än en avsikt,

Och ja kommer inte säga nej.

För jag kan inte stå emot dina ögon som
jag så ofta drömmer om,

Dina underbara armar . ska. vi. inte. ens. tala. om.

 

Egentligen vet jag redan hur det kommer sluta, men jag vägrar inse

Hur dålig han i själva verket är

För det blir alltid samma sak,

Vi ses, du gör mig lycklig

Vi spenderar kvällen, natten och morgonen tillsammans,

Sen slänger du bort allt, som en illaluktande gammal vante.

 

Därefter tar det ett tag innan vi hörs.

Det tar ännu längre tid innan vi ses igen.

För du öppnar armarna för bara ett syfte,

Och jag kan inte stå emot.

Jag borde inte ha känslorna jag har för dig.

och

Jag sitter och väntar på dig,

Den elaka. Den enda. För mig

 

Kyss mig ikväll,

Du vet att vi behöver.

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det där låter inte bra alls. :( du borde skita i honom, om det är så som du skriver.

2007-08-06 @ 16:27:16
Postat av: matilda

Du skriver så BRA! :) Även om det är tråkigt ;(

2007-08-06 @ 16:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0