åh.

Hej lycka.
Jag har fått en praktikplats och tar redan klippkunder på torsdag :)
Kan inte någon skänka lite pengar till mig ?
Eller varför inte mycket pengar så att jag kan skänka bort lite jag med.

Jag vill göra slingor, förändra mig lite när allt annat ser ut som vanligt.

Och hej, dom lovade att hösten kommer till veckan?
Ska vi verkligen våga tro på det ?
Det vore underbart om den faktiskt gjorde.


"Tell me why I'm holding on to you
Like I'd never let you go

What if I kissed you now
And turned it all around
What if I kissed you now
And stars fell to the ground?
Would I be losing you, if I do, would you want me too?
What if I kissed you now
What if I do? "
 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0