.

jag
vill måla himlen i din ögonfärg
och få dig att gå mot det håll som du anser lite svårare att möta
sjungandes, tillsammans med mig
Fast det är länge sen jag tittade på ögonfärgen först
händerna är ju så mycket vackrare

Och jag vill dansa dig galen
och räkna leverfläckarna på din rygg

Jag vill visa dig
alla fina egenskaper du bär på
i ögonblicken du väljer att blunda åt livet

och ja,
jag vet att jag har saknat dig förut
men jag kan inte rå för det
den näst in till isblåa himlen som jag ska måla kanske inte faller
om jag inte får ha dig i mitt liv
men det är mycket möjligt att
jag gör det


(Du är det vackraste jag vet)

Kommentarer
Postat av: Lena

fint, johanna! :)

2007-08-17 @ 11:25:39
URL: http://moeller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0